Klacht: Vaatwasser is nog maar €330 waard

op 29 mei 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2x een nieuwe vaatwasser uitkiezen omdat deze niet leverbaar was mochten we zelf ergens een vaatwasser kopen en zou geplaatst worden samen met een kast van keukenconcurrent.
Dit is inmiddels gebeurt en zijn hier tevreden over.
Bij bestellen was de vaatwasser €599. Omdat we nu alleen een kast hebben gekocht is de vaatwasser nog maar €330 waard. Hoe kan dit? Het is niet onze schuld dat we ergens anders een vaatwasser hebben gekocht. Er word gezegd dat we korting hebben gekregen omdat we een kast en vaatwasser tegelijk kochten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als we €269 terug krijgen en een excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over het aankooptraject. Uw melding ga ik intern doorsturen ter bespreking en kom hier graag bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thea Vermeer - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 02 juni 2021 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Inmiddels hebben we u over het bovenstaande kunnen spreken. U heeft inderdaad nog een bedrag van ons tegoed en zoals met u besproken wordt dit bedrag uiteraard alsnog aan u overgemaakt. Onze excuses voor het ongemak en voor de vertraging hierin.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door keevel