Klacht: Vaatwasser defect na 2,5 jaar.

op 16 januari 2014 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij zijn nu zo’n 2,5 jaar in het bezit van een nieuwe keuken bij de keuken kampioen vandaan.
Nu van de een op de andere dag onze vaatwasser stuk gegaan, doet niets meer.
Keuken kampioen gebeld, en die verwezen mij door naar Whirlpool zelf.
Ik als onwetend iemand daarheen gebeld en vervolgens werd ik door Whirlpool weer (terecht) terug gestuurd naar Keuken Kampioen, dat is immers de verkoper.
Ik kreeg een niet al te vriendelijke vrouw aan de lijn waar ik mijn verhaal tegen deed en die probeerde mij snel af te poeieren want de fabrieksgarantie was al verlopen dus was het hun zaak niet.
Hierop wees ik haar op mijn recht als consument en dat ik er toch vanuit mocht gaan dat in een 2 persoons huishouden waar de vaatwasser misschien 3 per week draait het langer volhoud dan 2,5 jaar.
Hierop kreeg ik een vage reactie dat ik de rekening dan maar op moest sturen en dan gingen hun wel kijken of er eventueel een deel betaald word.

Inmiddels is de monteur van whirlpool geweest en heeft het apparaat weer gemaakt.
De motor bleek defect en is vervangen.
Niet iets wat komt door verkeerd gebruik zei de monteur.
Ik zit nu dus met een aardige rekening van de reparatie.
Ik heb al contact gehad met mijn rechtsbijstand en die zijn het met mij eens dat je mag verwachten dat een vaatwasser wel langer dan 2,5 jaar zijn werk doet.
Ik wacht deze klacht af en anders laat ik het mijn rechtsbijstand verder uitzoeken.

Volledige betaling van de factuur van 175€

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 17 januari 2014 om 17:18 geantwoord

klant stuurt de factuur naar Keuken Kampioen en wij betalen een deel van de factuur op basis van de cbw voorwaarden.

Alle klachten die gemeld zijn door Svennaai