Klacht: vaatwasser beko

op 01 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

in febr heb ik op aanraden van de verkoper van media markt een beko vaatwasser gekocht. Wij waren totaal niet tevreden en hebben contact opgenomen omdat vaatwasser niet schoonmaakte. Op 24 maart is er een monteur langs gekomen van Asogem. Deze heeft zelf geconstateert dat er diverse mankementen waren. Er werden nieuwe producten besteld. Een week later werden deze geleverd en we moesten ze er zelf maar inzetten. Na weken van frustratie omdat er niets was opgelost wederom Asogem medegedeeld dat ik niet tevreden was. Dit met foto’s van mijn vieze vaat. Wederom een monteur langs gekomen die mij de avond ervoor vroeg of ik de vaat in de vaatwasser wou zetten zonder deze af te spoelen. dit heb ik uiteraard gedaan. Monteur kwam de volgende dag en zei toen dat het glaswerk kruimelige vervuiling had dit was zetmeel ? Ja hoort dat er dan. En gaf aan dat de filter niet schoonwas nee want ik moest immers de vaat ongespoeld in de vaatwasser zetten. Hij vond dat de vaatwasser 100% technisch in orde was???? ik zit hier nu nog steeds met elke dag vieze vaat en dat voor een nieuwe vaatwasser?

een goed werkende vaatwasser

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robin295