Klacht: vaatwasmachine type 911D216382

op 09 juni 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Vaatwasmachine net 3 jaar oud moest al voor de 2de keer gerepareerd worden. Monteur kwam langs. Voorrijd kosten 77 eur (kascheng!) totale reparatiekosten zouden totaal 300 (!!!) euro kosten, want meneer kost 100 eur per uur. 100 euro per uur ?? Dat is een maandsalaris van 16.000 eur per maand. Volgens mij is de balkenende norm het vaste salaris voor een AEG monteur. Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de moeite. Kwaliteit is dus ver beneden mijn verwachtingspatroon. Had wel iets meer verwacht van dit merk. O ja… monteur gaf gelukkig nog snel even zijn kaartje van zijn eigen bedrijfje.

Als vaatwasser gewoon keurig wordt gemaakt voor een schappelijke prijs. Ben echt niet beroerd iets voor service te betalen, maar dit gaat helemaal nergens meer over.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 10 juni 2016 om 10:51 geantwoord

Wat vervelend dat onze service niet voldoet aan uw verwachting. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen en de voicemail ingesproken met het verzoek terug te bellen naar 0172-468 172.

Nikki
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

Tevens zijn wij telefonisch te bereiken tijdens kantoortijden op 0172-468 172.

Alle klachten die gemeld zijn door Kittyjanssen