Klacht: Vaatwasmachine na 2 weken reeds stuk!!

op 24 januari 2014 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Vaatwasser AEGF45002WO
Aangekocht 14 december 2013: levering 21 december 2013
Error nummer 30 (lekkage probleem) op 9 januari 2014 (!)
Technieker is hiervoor gekomen op 17 januari en heeft de pomp al moeten vervangen, lijkt me niet echt normaal met een nieuw toestel, dan zag hij dat er een lek zat in een buis in het toestel, maar dit had hij natuurlijk niet bij, opnieuw technieker op 23 januari met een nieuwe buis
S’avonds zetten wij toestel op, dit start op maaaar na half uur krijgen we OPNIEUW een error (nummer 20: probleem met afpompen), Vertrouwen hebben we niet meer in dit toestel dus bel ik naar de klantendienst van AEG voor een omruiling voor een nieuw toestel. Ik krijg het antwoord: dit doen wij niet, we moeten opnieuw een technieker langs sturen. Na aandringen en doorgeven dat ik dit niet wens zal ze bij haar verantwoordelijke gaan horen. En terug bellen, ik ben dus in blijde verwachting..

Omruiling van het defecte toestel en het leveren van een volledig nieuw toestel.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Heeft op 24 januari 2014 om 14:37 geantwoord

Telefoon gekregen dat ze het toestel komen omruilen, dit is wat gevraagd is, bedankt

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 24 januari 2014 om 15:17 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant en een oplossing is geboden.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van AEG beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door christy1