Klacht: Uw incassobureau BvCM+ doet zijn werk niet en intimideert.

op 15 februari 2015 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is te gek voor woorden, maar helaas wil BvC+, uw incassobureau, niets van mijn zaak weten.
Namens Keuken Kampioen intimideert BvCM+, sturen post naar het verkeerde adres (n.l. naar mijn winteradres inde zomer), bellen naar een verkeerd nummer (Ik vermoed een leesslordigheid van BvCM+) en zijn zelfs naar het Kanton gerecht gegaan met 82 !! bijlagen flauwe kul.
En dit gaat alleen maar over BvCM+. De oorspronkelijke “oorzaak” is nog veel gekker. Wordt vervolgd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als BvC+ de zaak intrekt, of dat Keuken Kampioen hiervoor zorgt. Als KK Waalwijk zich gaat verdiepen in mijn zaak, dan denk ik dat zij met mijn zaak niet in het nieuws wil.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 jaren geleden - Beste mevrouw Hartsuijker,We hebben uw melding gezien, uw order is bekend bij de juridische afdeling. Zij zullen woensdag contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Keuken Kampioen

4 jaren geleden - Beste mevrouw Hartsuijker,De juridische afdeling heeft contact gehad met het incasso bureau. Zij hebben uw klacht over het bureau doorgesproken.Gezien uw order bij het incasso bureau in behandeling is, dient het contact verder via hen te verlopen.Met vriendelijke groet, Keuken Kampioen

Keuken Kampioen

Heeft op 18 februari 2015 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Aangezien de order bij incasso bureau in behandeling is zal het contact via hen lopen.
Wij zullen de melding op deze site voltooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Keuken Kampioen beoordeeld.

Heeft op 23 februari 2015 om 12:02 geantwoord

Dit is geen oplossing, en dat geeft Keuken Kampioen ook aan in zijn antwoord. .

Alle klachten die gemeld zijn door Keukenprinces