Klacht: UPS pakketje blijft in magazijn liggen

op 15 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 juni heb ik een pakketje afgegeven aan de koerier voor verzending naar Engeland. 8 juni kwam dit pakketje aan in Keulen en dezelfde dag was de status ook (na aankomstscan en magazijnscan): Gegevens invoerrechten ontbreken. Pakket wordt retour gezonden naar exportlocatie. / Aflevering wordt gewijzigd

Vervolgens is de status op 9 juni veranderd naar Magazijnscan (ook in Keulen) en nu is er al 6 dagen niks veranderd. Het gaat om een belangrijke zending met deadline, vandaar dat ik echt spoedig hulp nodig heb hierbij.

Als het pakketje eindelijk verstuurd wordt en niet stil blijft liggen in het magazijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor uw vervelende ervaring. Kunt u ons het zendingsnummer doorgeven, want zonder dit nummer kunnen wij u niet verder helpen. Mocht u geen zendingsnummer hebben dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze Klantenservice via 0900-2255877 zij kunnen u dan verder adviseren. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht nick3

3 maanden geleden - Hierbij de code: 1ZX0565R8692149648 Met vriendelijke groet, Nick

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het sturen van het trackingnummer. Aan de scans te zien lijkt het erop dat er iets mis is met het label. Ik ga bij onze HUB in Keulen navragen wat er precies aan de hand is en zodra ik feedback heb laat ik het aan U weten. Let wel, Keulen is een Avond / Nacht operatie en hierdoor zal er gedurende de dag geen feedback komen. U zult zo spoedig mogelijk geinformeerd gaan worden. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht nick3

3 maanden geleden - Okee bedankt alvast, ben erg benieuwd. Met vriendelijke groet, Nick

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Ik heb vanuit Keulen vernomen dat er een probleem is met het label. Ik ben momenteel in contact met hen om dit zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen. Wij zullen u hiervan op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

3 maanden geleden - Oké, bedankt voor het updaten. Met vriendelijke groet, Nick

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 20 juni 2017 om 08:17 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas is dit probleem nog niet opgelost en het pakket wordt momenteel ook niet meer gescand. Om e.e.a. te versnellen en om meer duidelijkheid te krijgen over de status van dit pakket zullen wij u per email benaderen om een onderzoek naar het pakket te openen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door nick3