Klacht: UPS geeft geen verzendlabel na digitale betaling.

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 3 0ktober heb ik in de avond via UPS (voorheen KIALA) een pakket aangemeld. Het hele programma doorlopen. Betaald , waarna het te printen pakketlabel zichtbaar zou moeten worden zodat het uitgeprint kon worden. Echter meteen na de betaling schoot de site van UPS terug aan stap 1.
Op geen enkele manier was het pakketlabel nog te vinden.
Vanmorgen, 4 oktober, heb ik 2 pogingen gedaan om bij de klantenservice van UPS (020-5040500 )iemand aan de lijn te krijgen. De eerste poging werd door UPS verbroken en bij de tweede poging ben ik na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan zelf maar gestopt.
Nooit enig probleem gehad met KIALA, en ik heb veel pakketten op die manier verzonden, maar blijkbaar werkt UPS niet zo goed.
Ook de tijdelijke kortingscode (tot 31 okt) werd niet verwerkt in het gehele proces.
Bij klacht.nl las ik ook twee dezelfde klachten op 2 oktober zijn beschreven.
Hierin werd als reactie van UPS geschreven dat deze ‘klagers’ contact moesten opnemen met de servicedienst.
Deze stap heb ik meteen zelf ondernomen met bovengenoemd resultaat.
Inmiddels heb ik mijn pakket via DHL verzonden.

Ik verwacht van UPS dat het door mij betaalde bedrag van E 4,05 , alsmede een tegemoetkoming in de gemaakte telefoonkosten (bij elkaar bijna een half uur), zo spoedig mogelijk wordt vergoed.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:23 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Heeft op 04 oktober 2017 om 12:55 geantwoord

UPS heeft om circa 10.00 in een antwoord geschreven dat zij mij meteen een email hebben gestuurd!
Nu 3 uur later nog steeds niets van UPS gehoord! Geen email ontvangen.

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, De email is gisteren om 10.21 uur gestuurd naar het email adres dat u in uw profiel heeft opgegeven. De mail is zojuist nogmaals gestuurd. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Anna245