Klacht: UPS BLIJFT FOUT BEZORGEN!!

op 14 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het lukt UPS maar niet om een pakket, wat keurig netjes uit China naar Nederland komt, op de juiste plaats te bezorgen. Het is nu al tweede keer in een paar maanden tijd dat een pakket gewoon wordt bezorgt in een heel andere plaats dan wat er op de afleverbon staat. De postcode en de plaatsnaam lijken niet eens een klein beetje op de juiste aflevergegevens.
Ik raad iedereen aan geen gebruik te maken van UPS als u tenminste uw pakket op de juiste plaats bezorgt wilt hebben.

Als de chauffeur gewoon leest wat er op de afleverbon staat en niet alleen naar de straatnaam kijkt. Een fout is mogelijk maar twee keer dezelfde fout binnen een korte tijd is gewoonweg slecht!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 augustus 2017 om 05:36 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij zullen u klacht onder de aandacht brengen van de Center manager en de direct leidinggevende van de chauffeur. U kunt ervan uitgaan dat wij er alles aan zullen dit om dit in de toekomst te voorkomen.

Uw pakket zal vandaag bij u afgeleverd gaan worden en het geval uit Maart 2017 is destijds ook voor u opgelost.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door HenkD57