Mijn Klacht:
Om maar direct te beginnen:Ten eerste is bij upc mijn adres niet goed overgenomen. Dus ik bel er achteraan, vervolgens wordt ik totaal niet vriendelijke behandeld. Ik kon het pakje de volgende dag pas weer thuis bezorgd krijgen. En als klap op de vuurpijl: Zitten wij (2 personen) te wachten dat upc komt, ligt er een kaartje in de bus dat er niemand thuis was en het pakketje de volgende werkdag weer bezorgd wordt. Is het zo moeilijk om aan te bellen? Maar zeker om klantvriendelijk te zijn? Ben niet gewend dat er zo gemakzuchtig omgegaan wordt met pakjes van klanten.
Wat ik heel erg vind is dat er dingen verzonnen en gelogen wordt. Zo ga je niet met klanten om.
Gewenste Oplossing:
Als ik ten eerste vriendelijk te woord en geholpen wordt. Helpen is nog te veel gevraagd.
Als je ziet dat er mensen zijn, klop desnoods op het raam.
Wees eerlijk naar de klant toe.
