Klacht: kapot modem

yuksel op 01 maart 2013 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 dagen geleden is mijn modem kapot gegaan.
Gisteren een nieuwe ontvangen, doet het niet. Gebeld klantenservice;moet eerst geactiveerd worden.
Wordt toegezegd dat binnen 24 uur alles t doet.
Is niet waar, weer gebeld , nu duurt het ineens 3 WERKdagen??????????????? Dus
zou het maandag moeten werken. Mooi dat ik nu het hele weekend ook nog zonder telefoon en internet zit. Lekkere service.

Gewenste Oplossing:

Als u deze klacht gelezen heeft ervoor zorgen dat alles het gelijk weer doet. Als ik 1 maand factuur niet betaald gaan jullie ook anders piepen. ik wil toch enigzins schadeloos gesteld worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door