Klacht: Er is mij veel beloofd maar ……….

Vervelendheelerg op 19 januari 2013 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren klant bij UPC en had besloten om over te stappen naar horizon met een extra telefoonlijn. Het nummer behoud is voor mij erg belangrijk ( ik heb een bedrijf aan huis) er werd mij verzekerd dat dit geen enkel probleem was, de telefoonnummers worden overgenomen van KPN en ik kan gewoon blijven bellen.
U voelt het misschien al aankomen …… Het gaat helemaal mis, ik heb al een aantal dagen geen telefoon. UPC belooft het snel op te lossen, UPC belooft terug te bellen zodat ik niet elke keer een keuze menu moet doorworstelen met minimaal een wachttijd van elke keer zo’n 20 minuten. Na 20 minuten wachten verbreek ik dan maar de verbinding. Wat nu??????

Gewenste Oplossing:

Dat UPC haar beloftes nakomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door