Klacht: aanvragen en in gebruik nemen van digitale tv

astrid van de sande op 20 januari 2013 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik heb via upc een aanvraag gedaan voor digitale tv. De media box is keurig afgeleverd en ik heb een afspraak gemaakt met de monteur voor de aansluiting. Volgens de monteur is de media box niet aangemeld en had dit al moeten gebeuren toen ik deze had ontvangen. Hierdoor verliep het hele proces al vertraging op. De mediabox is aangemeld en na een week heb ik nog geen digitale tv. Heb inmiddels 3 keer naar upc gebeld en zij wijten het aan een technisch mankement aan hun kant. Dus nog even geduld hebben, binnen een paar dagen wordt het opgelost. Intussen heb ik hier al 3x keer voor gebeld, heb ik dus de onkosten en nog steeds geen digitale tv!!!

Het lijkt mij redelijk dat de betalings termijn voor de digitale tv pas gaat lopen als ik ook werkelijk gebruik kan maken van deze dienst. Tevens is een vergoeding voor de telefoonkosten wel zo redelijk.
Ik vind het klantvriendelijker als upc zelf contact op neemt met de klant als er om wat voor reden dan ook vertraging is in het proces. Niet andersom!

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door