Klacht: uitvaartverzekering gestopt…..

op 13 april 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

ik heb een flinke klacht tegenover de nationale nederlanden. mijn moeder al ruim 30 jaren klant van deze verzekering. ernstig ziek geworden waardoor ze een half jaar niet in staat was haar premie te betalen is uit verzekering gegooid om een schuld van 300 euro. ik heb aangegeven het te willen betalen direct en voor de toekomst zorg te willen draaien voor op tijd betalen.ze willen nergens in tegemoet komen.na 30 jaar trouwe klant…..nu moeder ernstig ziek niet lang meer te leven. en geen uitvaartverzekering na 30 jaar klant nationale nederlanden….ongelooflijk dit onmenselijk…..?

ik zou tevreden zijn als de verzekering hervat wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Hoi CIY, Vervelend voor je moeder om te zien dat haar verzekering is stopgezet. Wij beëindigen nooit zomaar een verzekering. Voordat wij zoiets doen, sturen wij eerst meerdere herinneringsbrieven. Is er tijdens dat half jaar contact met ons gezocht om naar een oplossing te zoeken, of pas nadat de verzekering is stopgezet? Ik kijk graag na hoe dit proces is gelopen en in hoeverre ik wat voor je moeder kan betekenen. Wil je mij hiervoor het polisnummer van de verzekering waar het om gaat sturen? Groet, Nathan - Webcare Nationale-Nederlanden

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 21 april 2017 om 14:43 geantwoord

Hoi CIY,

Ik heb niets meer van je vernomen en daarom sluit ik de klacht hier. Als je op een later moment van mijn hulp gebruik wil maken, dan kan je de gevraagde gegevens sturen naar webcare@nn.nl. Je kan natuurlijk ook met mijn collega\'s bellen op telefoonnummer 088 663 00 00 of contact opnemen via een van onze Social Media kanalen.

Groet,
Nathan - Webcare Nationale-Nederlanden

Heeft op 21 april 2017 om 14:53 geantwoord

ik had u gemaild met de polisnummers van mijn moeder.
rare reactie?

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Ik heb helaas je e-mail niet voorbij zien komen op webcare@nn.nl. Wil je het bericht nog eens sturen naar dit e-mailadres? Alvast bedankt. Groet, Nathan - Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door CIY