Klacht: uitvaartverzekering

op 10 oktober 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

In 1991 is mijn zoon geboren en hebben we een uitvaartverzekering afgesloten bij de rvs nu nationale Nederlander ik ben 3 jaar nu gescheiden en heb niet meer aan die uitvaartverzekering van mijn zoon gedacht nu zijn we er achter gekomen om dat mijn zoon iets moest laten uitzoeken dat zijn vader de uitvaartverzekering van zijn zoon heeft afgekocht en er geen uitvaartverzekering meer is voor mijn zoon zonder dat mijn zoon daar van op de hoogte was en ik ook niet want anders had hij hem zelf voort kennen zetten nu is mijn vraag hoe het kan dat hij dat in zij n eentje dat kan beslissen want er zouden toch handtekening van mijn zoon moeten hebben of van mijn Hoe gaan we dit oplossen zodat mijn zoon toch een uitvaartverzekering heeft hij heet Robin van gelder want vind het raar dat vader daar alleen over kan beslissen

Ik ben pas tevreden als jullie het oplossen zodat hij zijn uitvaartverzekering weer op hem naam heeft en dat het geld terug komt waar we altijd aanbetaald hebben en niet dat mijn ex man dat zomaar heeft kennen opzeggen hoop van jullie nog wel iets te horen hier over

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Beste Corina, Vervelend dat je er achter komt dat er nu geen uitvaartverzekering voor je zoon is. Dat is best even schrikken. Ik heb in onze archieven gekeken naar de uitvaartverzekeringen die jij en je ex-partner bij ons hadden lopen. Ik zie dat wij op 11 maart 2013 een door jullie beide ondertekend afkoopverzoek hebben ontvangen voor meerdere uitvaartpolissen. Mogelijk zit de uitvaartverzekering waar je zoon de verzekerde op was hier ook bij. Om dit zeker te weten, heb ik het polisnummer nodig van uitvaartverzekering waar je vraag over gaat. Wil je die aan mij sturen via een reactie op dit bericht? Groet, Nathan - Webcare Nationale-Nederlanden

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht corina13@ziggo.nl

1 maand geleden - beste nathan vind het een beetje raar want ik heb niks afgekocht in 2013 ik hen wel zelf me uitvaart op mijn naam laten zetten en weet die van me zoon stond dan nog bij zijn vader erop heb verder nergens voor getekend ik heb verder geen polisnummer van die uitvaartverzekering en robin ook niet die moet zijn vader nog hebben en vind het raar want toen we er van de week voor belde was hij nog niet zolang geleden afgekocht werd er gezecht dus vind het een beetje raar dat ik dan wel nog een uitvaartverzekering heb en hij niet maar wat kan er verder nog aan gedaan worden groet corina

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:07 geantwoord

Beste Corina,

Ik heb aanvullend onderzoek laten uitvoeren. Het gaat om polisnummer 97773245 waar jouw zoon op verzekerd was. Deze verzekering is in 2013 afgekocht. Zowel jij als je ex-partner hebben beide voor akkoord getekend.

Herstellen is helaas niet meer mogelijk, omdat de polis inmiddels te lang geleden is beëindigd. Er kan geen nieuwe uitvaartverzekering worden afgesloten, omdat wij deze niet langer aanbieden.

Omdat de polis op jouw en je ex-partners verzoek is stopgezet sluit ik hierbij jouw klacht.

Groet,
Nathan - Webcare Nationale-Nederlanden