Klacht: uitprinten dagretour niet goed gegaan

op 21 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de Hema een dagje uit gekocht welke ik op 16 juli via de computer heb uitgeprint voor de datum 19 juli. .Met het uitgeprinte papier a4 ben ik naar het station in Roosendaal gegaan maar dat bleek niet goed te zijn. Op het uitgeprinte formulier stond alles op ,couponcode reisdatum ,plaats waar naartoe en de klasse.
De beambte aan het loket probeerde de zaak in orde te maken maar dat ging niet meer want de code was al geactiveerd,
Heb toen maar de reis gemaakt via mijn ov kaart. weg mijn € 18 en mijn voordeel en veel ergernis. Kan dat niet wat eenvoudiger?
aan het loket wist men het ook niet meer en het was daar erg druk voor 1 persoon.

Gewenste Oplossing:

Ik zal het laten weten als het is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht cjm konings-breugelmans

5 maanden geleden - IK WACHT OP EEN REACTIE UWERZIJDS.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 26 juli 2016 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door cjm konings-breugelmans