Klacht: uitgescand en niet bezorgd.

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door post.nl een brievenbuspakket uit buitenland uitgescand als zijnde afgeleverd maar door bezorger NIET door brievenbus gedaan en waarschijnlijk weer meegenomen na informatie opvragen door mij werd mij door Post.nl doodleuk medegedeeld dat het was afgeleverd want het was uitgescand ….. Post.nl wilde dan ook geen interne actie ondernemen ondanks klacht en bellen van mij. Het is diep bedroevend dat deze manier van werken gehandhaafd wordt en niet verbeterd wordt.

Gewenste Oplossing:

Als aktie door Post.nl ondernomen wordt om brievenbus pakket te achterhalen en als nog af te leveren en de manier van verwerking te weten : scannen en bezorgen onder de loep te nemen en te verbeteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Dam,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw pakket niet is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

Ik begrijp uit uw bericht dat u een pakket heeft besteld en deze niet heeft ontvangen. Uit mijn Track&Trace informatie zie ik dat het pakket inderdaad is afgeleverd in uw brievenbus door de bezorger. Het feit dat dit dus niet zo is vind ik dan ook zeer kwalijk. Ik zie in mijn gegevens dat u op 5-2 een klacht heeft ingediend. Deze klacht is nog steeds in behandeling en is gemaakt onder het case nummer: 04178076. Ik adviseer u om voor de uitkomst hiervan over enkele dagen contact op te nemen met de klantenservice. Het opstarten van een onderzoek is niet mogelijk. Dit kan alleen door de afzender worden gedaan. Mijn excuses voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 15 maart 2018 om 13:51 geantwoord

Werd ongeveer een dikke14 dagen geleden gebeld door iemand van post.nl, die man zegde toe het uit te gaan zoeken en terug te bellen, maar u begrijpt het al.... Niks meer vernomen helaas... dus alle goede bedoelingen ten spijt.....tevreden Neen !!

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Roadking