Klacht: Uitblijven terugbetaling geretourneerd product

op 09 juni 2021 over Toolstation in de categorie Gereedschap & Machines

Op 24 april 2021 product in vestiging geretourneerd; omdat product online was gekocht zou dit op mijn bankrekening worden gecrediteerd.
Tot op heden niets ontvangen! Wekelijks reclameer ik telefonisch, na 20-30 minuten in de wacht te hebben gestaan. Er wordt mij dan vriendelijk medegedeeld dat dit bedrag toch wel binnen 2 dagen op mijn rekening moet zijn bijgeschreven. Helaas…..maar…mocht je een schroefje van 5 eurocent willen bestellen….tja…dan wel eerst vooruitbetalen. Slechte afwikkeling van zaken, waar het plaatsen en leveren van bestellingen zo goed verloopt.

Afwikkeling dus uitbetaling van geretourneerd product t.w.v. € 32,50

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Toolstation over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Toolstation in behandeling genomen

Bericht van Toolstation

1 maand geleden - Beste meneer Huisman, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de late reactie. Vervelend te moeten vernemen dat de terugbetaling langer geduurd heeft. Wij zien in uw account dat de terugbetaling inmiddels verwerkt is. Mocht u toch nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Toolstation

Reactie van de melder van de klacht N.

1 maand geleden - Goedemorgen dames en heren van Toolstation, Uw reactie is helaas niet nieuw en na wekelijks telefonisch contact met uw klantenservice een standaard mededeling! Echter.....waarom wordt het bedrag niet bijgeschreven op mijn rekening? U heeft uw product retour, ik wil graag mijn geld terug!! Graag uw reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door N.