Klacht: Uitbetaling verzekeringen na overlijden!

op 13 juli 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

4 maand na overlijden worden er nog steeds brieven gestuurd over Diegene zijn blijvende invaliditeit.. !! Er word niks uitgekeerd. Er worden eenzijdige afspraken gemaakt in het voordeel van nationale nederlanden. Er word gelogen over uitbetalingen om je maar af te schepen. Er word totaal niet geluisterd. Empathie is ver te zoeken. Er word vanalles bijgehaald om maar onder het uit te keren bedrag uit te komen. Word van kastje naar de muur gestuurd.

Als er is uitkeerd en wij alles kunnen afronden..a

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Heeft op 13 juli 2016 om 14:27 geantwoord

Behalve deze reaktie nog geen oplossing.. Heb vanmiddag nog weer gebeld met nationale nederlanden en als we toch al 4 mnd wachten konden we nog wel dagje langer wachten op het advies van jullie medisch adviseur werd mij medegedeeld.. Twee maand geleden hebben jullie al gegevens opgevraagd bij huisarts... Er zou al twee keer met spoed uitbetaald worden. Op jullie website staat dat jullie binnen 2 weken uitbetalen, na overlijden. Steeds weer word al deze ellende door jullie opgerakeld. Nu moet er weer aangetoond worden of deze persoon blijvend invalide was gebleven na zijn ongeluk.. WAAROM?? Hij is overleden aan de gevolgen van zijn ongeluk! Was hij maar invalide gebleven, dan was hij er nog.
Volgens ons zijn jullie druk bezig om maar niet te hoeven uitkeren.

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Beste Wossie, Ik wil je heel graag helpen om tot een oplossing te komen. Wil je me meer informatie geven? Dan kan ik misschien iets voor je betekenen. Ik kan op dit moment niet uit je klacht en je gegevens opmaken over wie het gaat. Ik hoor graag van je. Groet, Eva, Nationale-Nederlanden PS Ik heb voor mijn eerdere reactie vanmiddag per abuis het veld "Oplossing" gebruikt. Dat was niet mijn bedoeling. Sorry hiervoor.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 23 juli 2016 om 12:07 geantwoord

We hebben de klant om aanvullende gegevens gevraagd. Helaas geen reactie gehad. De klacht kan daardoor niet verder door ons worden opgepakt. Mocht de klacht niet zijn opgelost, klacht graag opnieuw melden of mailen. Uiteraard zijn we dan bereid de klacht opnieuw in behandeling te nemen. Met vriendelijke groet, Webcare Nationale-Nederlanden.

Alle klachten die gemeld zijn door Wossie