Klacht: uitbetalen polis

op 07 oktober 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Op 25-8-2016 verzoek ingediend om onze polis te laten uitbetalen.. het zou 4 weken duren.. daarna weer gebeld zou deze week op de rekening staan, weer niet uitbetaald, weer antwoord betalingsachterstand. U brengt ons in de financiele problemen, en zullen de kosten op u verhalen.

Dat het bedrag vandaag op onze rekening gestort wordt!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

2 maanden geleden - Beste heer van den Berg, Heel vervelend dat de uitbetaling zo lang duurt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Het is niet onze bedoeling dat u in de financiële problemen komt. Ik weet op dit moment nog niet wat er precies aan de hand is maar ik ga er voor u achteraan om te zorgen dat dit nu snel wordt opgelost. Maandag hoort u van mij. Voor nu een fijn weekend, Hartelijke groet, Brigitte / Webcare

Nationale Nederlanden

Heeft op 10 oktober 2016 om 10:33 geantwoord

Beste heer Van den Berg,

Met excuses voor de vertraging wordt de verzekering vandaag uitgekeerd. Morgenmiddag mag u het geld op de rekening verwachten. Wilt u het ons laten weten als het bedrag is ontvangen?

Als u nog vragen heeft horen wij het graag.

Een prettige dag verder.

Met hartelijke groet,
Brigitte / Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door cbergjes