Klacht: Uitbetalen beleggingsverzekering

op 21 maart 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Waardeloos !!!! wat een enorm drama is dit bedrijf! Zeg je een verzekering op, duurt het twee weken voordat je een brief krijgt met daarop de juiste bedragen, eer dat het geld (Mijn eigen geld) gestort wordt…wederom twee weken. Bel je na anderhalve week of de brief is aangekomen.. verassing, nee we zien of weten van niks. We gaan opnieuw een brief sturen met een nieuwe berekening en rekening houdend met de nieuwe koers dus… eer dat je eigen geld op je rekening staat ben je weer 4 weken verder! Zijn jullie net zo langzaam en ongeïnteresseerd als ik mijn premie niet betaal??? Nogmaals waardeloos, en dan druk ik mij heeeeeel voorzichtig uit.

Als mijn eigen geld binnen de eerder gestelde termijn (voor de 25e maart) op mijn betaalrekening staat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

9 maanden geleden - Beste johan-nn-niet-tevreden, Door technische oorzaken konden wij niet eerder reageren op jouw bericht. Is je klacht inmiddels via een andere weg opgelost? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door johan-nn-niet-tevreden