Klacht: Uitbelaten levensverzekering

op 13 mei 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Wat een klungelclub is dit… Afdelingen werken absoluut niet samen, maar binnen de afdelingen weten ze ook niet van elkaar wat ze aan het doen zijn. ellende, ellende ellende.

Februari 2016 bericht gestuurd naar NN om onze levevensverzekering uit te betalen. 11 maart 2016 is het openstaande saldo ingelost (was gekoppelt aan de hypotheek) met het verzoek om het resterende bedrag uit te betalen, nu 10 mei 2016 wordt mij gevraag om alles opnieuw in te dienen want de aanvraag termijn van 5 weken is verstreken,. Ja aan wie ligt dat???? niet aan mij ik wil graag mijn geld hebben.

Ik ben tevreden wanneer het geld op mijn rekening staat, liefst deze week nog. Maar zal nooit meer met NN zaken doen, hoe goedkoop of aantrekkelijk hun aanbieding zal zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Nederlanden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Nederlanden nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

7 maanden geleden - Beste Artro, Door technische oorzaken konden wij niet eerder reageren op jouw bericht. Is je klacht inmiddels via een andere weg opgelost? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door Artro