Mijn Klacht:
Snachts 28-12-2022 via Uber een taxi besteld van de V Mooklaan Rijswijk naar de Lindelaan huisadres. Niets meer gezien of gehoord of ik heb iets verkeerd gedaan. Moest wel vooraf 12,50 met betalen. Ik ben nu dus aan het proberen om die 12,50 terug te krijgen. Naar de klantenservice gebeld, lang in de wacht gestaan à 0,80 per minuut. Doorverbonden en weer doorverbonden. Toen werd ik teruggebeld door iemand die zei dat ze bij Uber de telefoon niet opnamen en dat ik het nog maar eens moest proberen. Ik zei haar dat dit belachelijk was want ik heb lang aan de telefoon gehangen en ben denk ik daardoor weer veel geld kwijt.
Zij heeft toen weer iets geprobeerd en nu wordt ik door Uber eats teruggebeld. Maar of die mij kunnen helpen?? Want het ging over een niet bezorgde TAXI
Gewenste Oplossing:
De betaalde kosten van de niet geleverde taxi rit à 12,50 terug storten en de door mij gemaakte belkosten à 0,80 per minuut voor zeker 15 minuten wachten en doorverbonden worden met de klantenservice van Uber