Klacht: Twee zware pakketten niet binnen zetten.

op 21 april 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Chauffeur bracht twee pakketten van 25 Kg per stuk zette beide pakketten voor de deur. Mijn vriendin die niet zwaar kan tillen vroeg of de pakketten zwaar waren. Het antwoord van de chauffeur was “ja mag ik een handtekening” en vervolgde zijn weg.

Gewenste Oplossing:

Na de vraag van mijn vriendin of de pakketten zwaar zijn had betreffende chauffeur even de moeite kunnen nemen om de pakketten een meter verder te tillen zodat ze binnen stonden. Beetje jammer en niet klant vriendelijk !!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring.

Om dit probleem goed te kunnen oplossen hebben wij meer informatie nodig. Kunt u aangeven om welke trackingnummers het gaat?

Het lijkt er op dat u deze klacht reeds eerder heeft verzonden. Mocht dit het geval zijn dan hoeft u op dit bericht verder niet te reageren.
Wij bedanken U voor het plaatsen van de klacht, die ons helpt om onze service verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door HGZoer