Klacht: TV Samsung nieuw

op 22 april 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe TV van het merk Samsung gekocht in december, deze pas eind maart uit de doos gehaald en opgehangen, ivm net een huis gekocht. Bij aanzetten zien we meteen vlekken en strepen in beeld (zie bijlage). Contact gezocht met de winkel, maar nu blijkt dit niet onder garantie te vallen?!?! Niks aan de buitenkant vd TV te zien en zelfs niks aan de doos te zien!! Na getouwtrek heen en weer moeten we nu zelf de TV naar de winkel brengen zodat Samsung er verder naar kan kijken. Maar we hebben geen idee hoe we deze 60inch TV moeten brengen, dit ook aangekaart bij desbetreffende winkel dat we hem niet voor niets hebben laten bezorgen, maar we moeten hem echt zelf brengen?! Echt service van niks. We zijn ondertussen al paar weken verder en geen meter opgeschoten. Zelfs bij een bezoek in de vestiging te Hengelo wordt je afgewimpeld en moet je later maar telefonisch contact opnemen. Van het spreekwoordelijke kastje naar de muur. Wanneer krijgen we eindelijk eens een klantvriendelijke reactie waaruit blijkt dat mediamarkt en/of Samsung bereid is dit probleem op te lossen?

Een TV zoals je hem verwacht. Zonder beschadiging zichtbaar aan de buiten en/of binnenkant. Service vanuit de leverancier en dat ze meedenken met de klant (ophalen van een 60" tv bijvoorbeeld).

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door William Schuurman