Klacht: Tv na 5 maanden al stuk en geen service

op 05 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn tv van de mediamarkt (groningen sontplein ) is na 5 maanden al stuk. Het was een ZEER DURE tv van het merk philips. Waar je meer van verwacht. Aangezien de kinderen nog vrij waren van school en mijn vrouw net weer thuis was na een ziekenhuis opname van een week( en nog steeds revaliderende) hadden we gewoon een tv nodig. ( ook voor internet / werk etc )Dit alles uitgelegd maar niks was mogelijk. Geen geld terug, omruilen, geld bij legen voor andere tv, leen tv. Onmenselijk ! Nu zijn we 2 weken verder en nog steeds niks gehoord van de mediamarkt! mijn kosten lopen gewoon door voor tv abonnementen etc en ik heb er niks aan. Het hele service en klachten systeem van de mediamarkt deugt van geen kanten trouwens. Geen manager te bereiken, je word niet terug gebeld wat ze wel meerdere keren beloven. Als je een klacht indient gaat deze naar de winkel zelf !!! Slager keurt zijn eigen vlees !!

Geen vertrouwen meer in reparatie.
Excuses van de mediamarkt willen we graag. Daarnaast moeten ze serieus naar klachten / service kijken. Het heeft er alle schijn van dat ze juist alles doen om je tegen te werken en te ontmoedigen.
Geld terug of nieuwe tv.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bhazelhof