Klacht: de tien gebode

trippelb op 24 januari 2013 over Tulp Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Begin deze week heb ik Tulp gebeld met de vraag wanneer de monteur de puntjes op de i kwam zetten.
Tevens vroeg ik of dat er nog een after-sale gesprek kwam om het gelopen traject te evalueren en daarna het overhandigen van de i-pad?
De dame kon mij wel direct helpen wat de monteur betreft, maar betreffende de i pad moest ze dat aan een collega vragen.
De zelfde dag belde ze me terug met de mededeling dat hij bij de levering van de keuken zat.
Waar ik op antwoorde dat wij die niet hebben ontvangen.
Ze ging het nogmaals na vragen en zou er dan op terug komen.
De volgende dag werd ik gebeld door een man van het kantoor met de mededeling dat hij een pakbon had waar opstond dat hij er bij zat en er was voor getekend.
Ook als bleek dat hij er niet bij zat, dan hadden wij daar binnen een vastgestelde termijn (kleine lettertjes??) melding van moeten maken Punt. Verder kon hij niets meer betekenen.
Ik snap dat het een gewild hebbeding is,
maar wij hebben het gewoon niet ontvangen.
De keuken zou tussen 10.00 en 12.00 geleverd worden, dit kwam me goed uit, dan kon ik daar bij aanwezig zijn,
maar ze waren er al om 7.30 uur, gelukkig was mijn vrouw nog thuis en kon ze de spullen binnen laten zetten.
Ze heeft goed gekeken of er geen beschadigingen aan de pakketten zaten en er op gelet dat ze op een nette manier met de spullen omgingen.
Ja, ze heeft de vrachtbrief getekend, niet wetende dat ook de i-pad erbij zou zitten
en je weet het zijn geen paar spullen, maar een heel huis vol,
daarbij moest ze ook snel naar haar werk.
Wij wisten niet dat de i-pad geleverd werd bij de levering van de keuken.
Het is ook naar ons weten niet mondeling of schriftelijk verteld dat hij bij de keuken levering zou zitten.
Was dat wel het geval, dan hadden wij zeker, onmiddellijk, aan de bel getrokken,
maar als je dat niet weet kun je ook niet reageren.
Nogmaals de communicatie is op alle fronten goed gegaan en wanneer er spullen kwamen werd goed overlegd.
Het bevreemd me ook dat je een dergelijk waardevol pakketje ook niet persoonlijk overhandigt dit als tip.
Het persoon van het kantoor heeft met zijn houding en lompheid mijn rug haren doen strijken.
Ik kwam ook niet om een i-pad te kopen maar een mooie keuken bij een goed ogend kwaliteits-bedrijf, De i-pad is leuk maar niet de reden
en als zo’n mooi cadeau is toegezegd, wil ik deze ook graag in ontvangst nemen, persoonlijk en niet ja hij zit ergens bij die 101 dozen.

dat ze hun woord houden en mij als nog de i-pad leveren

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tulp Keukens

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tulp Keukens over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tulp Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door