Opnieuw begint de ellende weer bij Tubantia mbt op tijd bezorgen. De laatste 7 jaar al regelmatig contract opgezegd ivm bezorgproblemen. Elke keer weer over laten halen om opnieuw een nieuw contract af tesluiten, maar nu ga de incasso... Lees meer
Het komt de laatste maanden regelmatig voor dat ik geen krant ontvangend op zaterdag. Zo ook vandaag 11-5-24
Een tijd terug is mij per telefoon uitvoerig belooft dat ze het tot op de bodem zouden uitzoeken en dat ik daar persoonlijk... Lees meer
Dit is nu de 13 e keer dat we het niet hebben ontvangen Lees meer
zaterdag 23 maart krant niet ontvangen Lees meer
Mijn naam is T. Droste , en ik heb nu toch echt een klacht over de verandering bij jullie krant.
Ik klim eigenlijk nooit in de pen om een bericht te sturen maar vond het nu tijd worden. Ik ben... Lees meer
De krant is drie weken niet en/of te laat bezorgd. Dus bijna een maand geen krant in de ochtend. Klachten over bezorging ingediend en geen geld teruggekregen. Na maand afschrijving gestoneerd. Vervolgens komt krant helemaal niet meer en geeft helpdesk... Lees meer
Heel vervelend.Bij de buren is wel bezorgd.
Wij hebben ons ook aangemeld voor een nieuw abonnement als onze afgelopen is.
Hierover heb ik een mail gestuurd maar geen bericht terug ontvangen.
Graag zou ik hierover een berichtje terug ontvangen.
Met vriendelijke groet Van der... Lees meer
De kracht wordt nu de hele maand januari al slecht/te laat of helemaal niet bezorgd.
Slechte zaak voor deze krant. Er is kennelijk geen bezorger te vinden. Dooddoeners u kunt toch digitaal lezen kan ik niets mee. Mijn vrouw kan niet... Lees meer
Graag zou ik een ticket krijgen om mijn krant van vandaag bij de winkel op te halen. Lees meer
Mijn postcode en huisnummer worden niet (meer) herkent bij Tubantia. Hierdoor is het afsluiten van een abonnement niet mogelijk Lees meer