Klachten over Tubantia

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Tubantia zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

280 klachten gemeld
2.7 /10
123 stemmen
123

Tijdslijn

NEEM geen TUBANTIA

Klacht van Joney op 04 november 2021 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Je hebt onlangs een klacht gemeld over Tubantia. Helaas neemt Tubantia jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl.?? Weet mensen neem. geen Tubantia. Nooit zijn ze bereikbaar en al helemaal niet het depot van hun in NEEDE. Lees meer

Geen bezorging

Klacht van Jolanda Wes op 31 oktober 2021 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Goedemorgen, wij hebben vorige week en ook deze week geen krant ontvangen. Ik wil dit niet meer elke dag melden, vind het hele slechte zaak!!!! als er geen bezorger meer is had u ons op zn minst in kunnen lichten. Neem... Lees meer

bezorging

Klacht van Henk Engbers op 30 oktober 2021 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

wederom geen krant ontvangen op 7524 BP gisteren 29-10 ook niet. Heb gisteren gebeld, bezorging zou later die ochtend plaats vinden maar nee hoor niets ontvangen. Telefonisch is dat klantvriendelijke bedrijf niet dus op zaterdag ook niet bereiken. Een ding... Lees meer