Mijn Klacht:
Mijn abonnement behelst: bezorging op de zaterdag en de overige dagen digitaal.
Elke zaterdag komt de krant te laat en afgelopen zaterdag had ik zelfs GEEN krant.
Omdat ik niet weet wie de bezorger is, laat staan dat ik hem kan bellen, heb ik deze keer de zaterdagkrant moeten KOPEN.
U geeft voor dit soort klachten – als ‘doekje voor het bloeden’ – een financiële vergoeding, zo is mij verteld. Dat is prima.
Toch heb ik liever de zaterdagkrant in de bus.
Ik hoop van harte dat de betreffende bezorger zijn werk beter gaat doen. U zou hem/haar ten sterkste (voor het eerst of opnieuw) moeten aansporen de krant volgens de regels te bezorgen.
Op deze manier – de krant te laat of geen krant – is er sprake van broddelwerk, hetgeen uw reputatie onwaardig zou moeten zijn, lijkt me.
Gewenste Oplossing:
De krant op tijd in de bus, elke zaterdag,in mijn geval.
