Klacht: Ongevraagd overgezet naar mobiel bevestigen, identifier uitgeschakeld, ze willen mijn gezicht scannen!??

privacyplease op 25 augustus 2023 over Triodos Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze hebben zomaar mijn identifier uitgeschakeld en mij ongevraagd overgezet op mobiel bevestigen waarbij ze een gezichtsscan van mij willen maken. Je verzint het niet. Ik kan momenteel niet inloggen en mijn bankzaken niet regelen omdat ik niet meer kan inloggen met mijn werkende identifier. Heel bizar en eng dat dit überhaupt legaal is. Dit is blijkbaar het nieuwe normaal. Gewoon alles bij iedereen door de strot duwen omdat ze weten dat mensen het niet willen.

Gewenste Oplossing:

Ik denk niet dat ik nog tevreden kan zijn met deze bank. Het vertrouwen is kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Triodos Bank

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Triodos Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door privacyplease