Klacht: treinen reden niet

op 26 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 juli begin van de avond waren er storingen vanaf Schiphol. Hierdoor kon ik van Schiphol niet naar Nieuw-vennep en was ik gewezen op de bus. Mijn special gekochte treinkaartje kon ik hierdoor niet gebruiken. En was ik dus extra geld kwijt voor het buskaartje. Dan ben je 8 minuten van Nieuw-vennep verwijderd en alsnog ruim een uur meer aan tijd kwijt, + de extra kosten.

Gewenste Oplossing:

De extra kosten zou ik graag retour willen hebben. (8,00) want dat is van de buscard afgegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 juli 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 juli 2016 om 09:08 geantwoord

Oneens, ik koop iets waarvan later blijkt dat u het niet kan leveren.
Op z'n minst de kosten voor Schiphol - nieuwvennep terug.

Alle klachten die gemeld zijn door monique@cst.nl