Klacht: laat komen

RAMGOLAM op 12 februari 2020 over Transvision in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb namelijk cliënten die normaal om 15 uur opgehaald moest worden waardoor ik transvision had gebeld om 15:30 en waardoor ze zijden tegen mij dat de taxi over 5 minuten zouden komen maar tot eindelijk zijn ze niet gekomen en het was 16:30 maar de transvision kwam nog steeds niet ik vind dat abnormaal waar door ik transvision weer had gebeld en ze zijden dat ze de chauffeur zou zeggen om met ons contact op te nemen maar de chauffeur nam net eens niet contact met ons op uit eindelijk zijn ze niet gekomen

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer transvision eens een keer op tijd komt met het kinderachtige gedrag met hun

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Transvision over deze klacht.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Sagar, Zoals telefonisch besproken nemen wij direct contact op met de betrokkene en sluiten we de klacht hier af. Met vriendelijke groet, Klantenservice Transvision

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Transvision in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RAMGOLAM