Klachten over Transvision

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Transvision zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 46 klachten nodig voor een plaats in de categorie Logistiek

0%
4 klachten gemeld
3 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Mijn tante met een dementie moet bij haar voordeur ( binnen in een appartementencomplex ) worden opgehaald om naar opvang gebracht te worden . Bij herhaling , en ondanks dat ik hier dagelijks over bel met klantenservice) ,weigeren de chauffeurs om... Lees meer

Niet in de computer ingevoerd

Klacht van op 27 maart 2017 over Transvision in de categorie Logistiek

Moet elke dag voor bestraling van Schoonhoven naar UMCU ,eerste paar dage uitstekend. De volgende week gebeld en tijden van behandeling doorgegeven Keurig van de telefoniste de ophaaltijden doorgekregen. Maar wat er kwam geen taxi , gebeld en bij de taxicentrale stonden... Lees meer

Reisplanner Valys-vrij

Klacht van op 06 maart 2017 over Transvision in de categorie Logistiek

De trein vanuit Nijmegen richting Venlo/Roermond vertrekt vanuit het hoofdstation van Nijmegen t.w. Nijmegen-Stationsplein. Toch moeten nijmeegse reizigers eerst per taxi naar Lent (station Griftdijk-Noord) reizen (files) . Vandaar moeten zij per trein terug reizen naar Nijmegen Stationsplein en daar... Lees meer

Brengen en ophalen cliënten.

Klacht van op 30 september 2016 over Transvision in de categorie Logistiek

Deze week tot 2 maal toe verkeerde routes gegeven aan chauffeurs. Hebben deze week de machtiging voor zittend vervoer veranderd van ziekenhuis moet echter worden het revalidatiecentrum. We hebben nog het geluk gehad dat het zich beide in Leiden bevinden dus... Lees meer