Klacht: Transporteur doet er 6 dagen over om auto af te leveren???

op 28 september 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

In het kort:

Pech afgelopen vrijdag 8 september, multisnaar eraf en kapot
na ruim 3 uur wachten met een klein kind eindelijk weggesleept.
Kan gebeuren het is druk, geen probleem ( al was het niet ver van hoofdkantoor ANWB ;-)_

Vervangende auto, prima geregeld.

Maar transporteur doet er kleine week over dat de auto afgeleverd wordt bij de garage. Terwijl ik maar 2 werkdagen die huurauto kan gebruiken.
(woon daarbij ook nog is erg afgelegen)
Als auto gewoon 3 dagen eerder was afgeleverd, dus op maandag was het helemaal geen probleem, dinsdag was ook ok.
Maar nu bepaald de transporteur doodleuk wanneer hij zin heeft om die auto af te leveren????
De ANWB schuift het door naar Logixc maar daar heb ik niks mee te maken ik heb met de ANWB van doen, Logixc is een derde voor mij.

Bij ANWB loop ik tegen muur, jammer van die slecht klantvriendelijkheid.
Al hadden ze gezegd sorry…maar zelfs dat kan er niet vanaf.

Al is het alleen voor alle andere klanten, laat ten eerste weten dat de auto later komt want je hoort er niks van....
net zoiets als die app als je pech heb, dan kan je volgen waar ze blijven...3 uur hoor je niks en dan opeens 5 min voor ze komen duhhhh.

Heb maar 2 dagen vrij genomen, als maandag had geweten of dinsdag je auto komt veel later ala dan had ik iets kunnen regelen.

Al is alleen maar in vervolg om klanten beter te informeren.

Dit is echt slecht en als je erover begint dan zeggen bi jde ANWB dat je naar Logixc moet gaan, ik heb alleen met de ANWB van doen, kom op he.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Menno75000