Klacht: trage laptop met veel defecten

op 14 juni 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

september 2017 heb ik een hp laptop gekocht. deze laptop was volgens Mediamarkt geschikt om huiswerk op te maken.

De eerste maand begon de ellende al. Mijn laptop werd telkens langzamer, het enige wat ik erop heb staan is het office pakket.

Vervolgens valt het scherm ook regelmatig uit, zoemt hij als ik audio afspeel en heb ik nu al dode pixels.

Dit is heel vervelend maar het grootste probleem is dat ik mijn schoolopdrachten niet kan maken omdat hij heel erg hapert met laden.Het is onmogelijk mijn huiswerk te maken op deze laptop! Ik heb verschillende browsers geprobeerd maar de ICT’ers zeggen dat het aan mijn laptop ligt.

Ik heb vandaag Mediamarkt gebeld en mijn probleem voorgelegd. Ik zei haar dat ik deze laptop wou omruilen voor een laptop waar ik wel fatsoenlijk huiswerk op kan maken, want dat is wel het minste wat een laptop van 380 euro met SSD harde schijf moet doen. Deze mevrouw zei dat ik naar de vestiging moest komen en dat ze mij dan verder konden helpen.

Aangekomen bij de vestiging werd ik gelijk afgewimpeld omdat ik naar hun zeggen de laptop in september heb gekocht en dit te lang geleden is.(Ik heb een jaar garantie en het is nu juni, reken maar uit)

Ik vind het uitermate vervelend dat ik nu mijn huiswerk niet kan maken, door dit probleem loop ik achter met schoolwerk. Ik zou graag deze laptop willen omruilen voor een betere laptop en dan geld bijbetalen, wat ik mevrouw van de Mediamarkt ook voorstelde.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa1990