Klacht: Totaal geen klantvriendelijkheid

op 30 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had afgelopen donderdagavond ( 26 mei ) 4 autobanden besteld en die zouden door dpd bezorgd worden, zowel de vrijdag erna en het weekend heb ik continu de link gecheckt om te kijken wanneer de bezorger langs zou komen maar er stond nog geen informatie op, totdat ik vandaag ( maandag 30 mei ) ineens gebeld werd door een dpd bezorger genaamd ivo ( omgeving doetinchem ) met de vraag of ik zo snel mogelijk naar beneden wilde komen want ik woon in een flat. Toen zei ik dat dat lastig zou worden want ik ben niet thuis maar mijn vriendin kan binnen nu en 5 minuten thuis zijn maar deze bezorger kon het fatsoen niet brengen om even 5 minuten te wachten onder het motto “ik heb nog meer te doen”, dus zei hij ik kom morgen wel terug dan waarop ik zei dat dat waarschijnlijk nutteloos zou zijn omdat er dan ook niemand thuis zou zijn, zodoende had ik er al genoeg van en heb ik gezegt dat ik wel afwacht over hoe het verder zal lopen. En een half uur later stond hij tog ineens voor de deur, had al 5x aangebeld voordat mijn vriendin überhaupt de deur open kon doen, dus mijn vriendin is snel naar beneden gekomen, had getekend voor de 4 autobanden waarop de dpd bezorger zo vertrokken is en mijn vriendin achterliet op straat met 4 autobanden, dit vind ik heel erg onbeschoft en vandaar ook deze klacht. Mochten jullie niet weten over welke bezorger ik het heb dan heb ik altijd nog zijn telefoonnummer ( 06 19961793 )

Ik ben pas tevreden wanneer deze bezorger aangesproken wordt op zijn gedrag, zelf ben ik ook vrachtwagenchauffeur dus ik heb bijna dezelfde baan en klantvriendelijkheid is daar een heel belangrijk onderdeel van!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

9 maanden geleden - Hallo damiianfr, Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels gesproken met mijn collega van de klantenservice. Hij is er mee bezig en zal via de mail die jij gestuurd hebt reageren. Met vriendelijke groet, Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door damiianfr