Klacht: Totaal geen klantenservice en probleem nog niet opgelost

op 12 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 29 augustus 2015 heb ik een tv gekocht bij de Media Markt, prima tv voor een mooie prijs. Echter bij het verplaatsen hiervan is er een kleine barst ontstaan links onder op het scherm. Dit belemmerd een gedeelte van de tv, maar verder kon je goed tv kijken. Na een paar maanden besloten wij toch de tv te brengen voor reparatie naar de winkel. Na een week zonder tv, kreeg ik netjes een mailtje met een prijsopgave voor de reparatie. Tot mijn schrik waren de kosten net zo hoog als de waarde van de tv, hierdoor hadden wij besloten om de reparatie niet door te laten gaan. Het zou niet de moeite waard zijn. Wij hadden gedacht met deze tv te doen totdat wij een nieuwe konden kopen. Tot mijn verbazing bij het ophalen van de tv, kwam ik thuis aan en kreeg ik een wit/zwart beeld te zien. De tv hebben ze op een of andere manier helemaal stuk gemaakt. Gisteren zijn wij terug gegaan naar de winkel zodat zij hiervoor kunnen compenseren. Wij zijn door meneer Mustapha geholpen, nou echt schandalig! Totaal niet klantvriendelijk en toonde hij totaal geen begrip voor de situatie. Ik vind dit niet kunnen. Als ik een tv aanlever en later mij bedenk om deze toch niet te laten repararen behoor ik deze in dezelfde staat als dat ik die heb ingeleverd te ontvangen en niet 10x erger. Ik koop heel vaak spulletjes bij de Media Markt, maar als ik op zo een manier behandeld moet worden door een SERVICE agent in de winkel die SERVICE moet verlenen hoeft het voor mij niet meer. Dan betaal ik liever een paar tientjes meer ergens anders waar ze me netjes te woord staan.

Als mijn tv gemaakt word in originele staat waarin ik het ook heb aangeleverd en dat meneer zijn excuses aanbied. Ik werk zelf in de klantenservice branche en zo behandel je je klanten niet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Pengel