Klacht: Hufters respecteren bel-me-niet-register niet en blijven terroriseren

Wim1064 op 14 maart 2018 over Totaal beveiliging in de categorie Bewaking & Beveiliging

Al jaren blijkt mijn telefoonnummer een vaste prooi voor 1 van de 99! nummers waarmee Totaalbeveiligingen meent je te moeten lastigvallen.
Allerlei dreigementen elke keer dat je niet goed beveiligd bent, dat je waakhond vergiftigd kan worden etc etc.
Al vele zeer vele keren aan de dove mutsen van Totaalbeveiligingen aangegeven dat ze een privenummer bellen welke al jaren in het belmenietregister staat vermeld. Komen met allerlei slappe aftreksels als dat mijn nummer bij de KvK vandaan zou komen… Onzin, ben privépersoon!!
Aan de Totaalbeveiligingsmutsen ook elke keer gevraagd het verplichte bandje te laten horen na afloop, kennen ze niet….. Elke keer aangegeven dat ik recht van verzet aanteken en dat AL mijn gegevens weggehaald moeten worden. Doen ze niet.
Onbeschofte niet voor rede vatbare telefoonterroristen zijn het!

Dat het bedrijf snel failliet gaat, dat al hun telecolporteurs doofstom worden en blijven en dat ze en hun opvolgers mij never nooit meer op wat voor manier dan ook lastigvallen.
Meer dan 6 jaar zijn ze bezig de zielepoten!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Totaal beveiliging

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Totaal beveiliging nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door