Klacht: tot twee keer toe geen vooraf geboekte premium stoelen op de terugreis

op 17 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

In sept 2017 op vakantie met het gezin naar Cuba. Na een nare vakantie (orkaan Irma) en een nog dramatischer terugreis. Wilden wij niet meer met TUI. De extra kosten van de premium stoelen 4x nog steeds niet teruggekregen. Van Premium naar Economy wegens geen plek. Daar boek je toch geen speciale stoelen voor. Wij hadden oa om medische oorzaak de Premium klasse geboekt. Werden wij in Economy gezet, geen plek in de premium.

In December durfden wij op herhaling , om toch nog een vakantie te hebben. Tui vertelde mij dat het wel heel raar moet lopen indien wij weer op de terugreis omgeboekt zouden worden.
Wat gebeurt er?? het is te idioot voor woorden, maar weer werd een ander type vliegtuig ingezet en zaten we 10 uur lang enorm krap. Weer geen premium stoelen. Hoe durven ze,
Discover your smile??????? seat zullen ze bedoelen, wat een verschrikkelijke commerciele organisatie is dit, zodra je geboekt hebt, ben je overgeleverd aan hun. Voor ons NOOIT meer TUI. We hadden nog zoveel plannen. Er zijn nog genoeg andere airliners.

Het gekke is dat de extra gemaakte kosten nog voordat wij terug in NL waren al naar D-reizen. Tui boekt gewoon een paar tientjes pp terug en dat is het. Daar komen ze wel erg makkelijk vanaf.
De ellende die zij hiermee wederom veroorzaakt hebben interesseert ze niks. Dat mijn man, doordat hij zeer slecht gezeten heeft nu al 3 dagen pijn heeft doet ze niks.

Hoe durven ze!!!, twee keer op rij omboeken, wieweet hoevaak het bij anderen ook nog gebeurt.

Je staat met de rug tegen de muur, je moet toch terug naar huis.

Voor ons nooit meer TUI

Is denk ik niet meer goed te krijgen. Wij zijn zo boos.
De volgende keer doen ze het gewoon weer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Roof