Klacht: Tot drie maal toe niet leveren zoals via de mail beloofd wordt

op 21 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot drie maal toe niet leveren zoals via de mail beloofd wordt is erg vervelend, zeker als je daar thuis voor niets op moet wachten. Persoonlijk vond ik de compensatie, die mij geboden werd, niet in verhouding met de problemen die ontstaan zijn tijdens de levering komen. Ik voel me als klant op deze manier niet serieus genomen en zal dus ook niet snel meer bij de Mediamarkt wat aanschaffen.

Gewenste Oplossing:

Bij een waarde bon van €50,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dido_dejong