Klacht: Tot 3 keer toe NIET gerepareerd

op 24 augustus 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Wat een kansloos bedrijf is dit zeg.. Ik lever mijn telefoon voor de eerste keer in op 22-07-2016 met een iSight camera issue (bekend probleem bij Apple, had zelfs nog een brief gehad van Apple dat de camera gewoon vervangen moest worden maar omdat ik buiten het jaar garantie viel van Apple ik bij KPN moest zijn), KPN stuurt netjes mijn telefoon op en ik volg de status van mijn telefoon.

Op 02-08-2016 zie ik dat ze een SOFTWARE UPDATE hebben uitgevoerd en dat mijn telefoon klaar is om terug gestuurd te worden naar de winkel.. Wetende dat dit het probleem niet verholpen zou zijn, toch met goede hoop naar de winkel.. Helaas hij is alsnog kapot dus de telefoon maar weer opnieuw opsturen.

Op 05-08-2016 stuur ik mijn telefoon weer direct terug ( dit was ook de dag dat ik hem afhaalde) en ik wacht weer netjes 2 weken.
16-08-2016 haal ik mijn telefoon af, en ik had deze keer gezien dat ze de camera vervangen hadden, en ik loop zonder te testen de winkel uit (vertrouwde erop dat het nu wel gefixed zou zijn..)
Thuis aangekomen de telefoon aangezet, alles ingesteld en ik test mijn camera even.. Verdomd, hij werkt!
Laat me even de front camera proberen…. ZWART SCHERM!

Is me Front camera weer kapot, dus heb ik hem weer op moeten sturen..

Wat een kansloos reparatie bedrijf is dit zeg jezus

Dat ze me een nieuwe telefoon sturen, en ze stoppen met zaken doen.. Dit bedrijf zou geen reparaties meer moeten mogen uitvoeren!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WiekSon