Klacht: Tot 2 maal toe een mail geschreven maar ze reageren niet.

op 17 juli 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

1 maand geleden en 14 dagen geleden heb ik een mail geschreven naar ENECO,want mijn contract loopt aan het einde van het jaar af en mijn vraag was hoe moet ik handelen wat gaat er gebeuren.
Klachtenformulier ingevuld maar die is defect die doet het niet.

Dit heb ik niet gemeld bij Eneco want het klachtenformulier doet het niet

Als ik antwoord krijg van mijn vraag maar als ze niet reageren ben ik genoodzaakt om een ander energiebedrijf te benaderen want ik heb mijn buik vol van Eneco,40 jaar klant en zo wordt je nu behandeld

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 18 juli 2017 om 10:22 geantwoord

Beste heer Van der Ent,

Wat jammer dat u overweegt om over te stappen als u geen reactie van ons. Helaas hebben we uw e-mail niet goed ontvangen, waardoor u nog geen reactie van ons heeft ontvangen. Als uw contract afloopt, dan zetten we het contract om naar een variabel contract voor onbepaalde tijd. In de laatste maand van uw contract doen we u graag een nieuw aanbod. Hiervoor hoeft u niets te doen.

Groet, Audrey
Eneco Webcare

Heeft op 18 juli 2017 om 20:04 geantwoord

Ik vind dit een vreemde mail,en er is een zin die loopt niet,Eneco onwaardig,en nog wat ik kreeg een mail terug van Eneco dat ze binnen 2werkdagen contact zouden zoeken met mij,en nu zeggen ze we hebben geen mail ontvangen .Vreemd

Alle klachten die gemeld zijn door J.vdent@hetnet.nl