Mijn Klacht:
Ik heb een jaar geleden een Toshiba Sattelite L9W-B-102 notebook gekocht waarop Windows 8.1 was voor-geinstalleerd. Dat werkte slecht. Toshiba raadt echter Windows 10 aan. Dus ik heb het OS ge-upgrade. Daarbij liep de installatie van de upgrade steeds vast. Uiteindelijk heeft een bevriende computer-techneut mij geholpen. Uiteindelijk stond Windows 10 er op maar kreeg ik problemen met opladen. Dat duurde soms een week. Uiteindelijk laadde het apparaat helemaal niet meer op. Ik heb m laten repareren maar kreeg m terug met Windows 8.1. Wat slecht werkte. Upgraden lukt niet. Hij loopt vast en ik krijg nu alleen het Toshiba logo op het scherm. Bij het bellen met Toshiba support krijg ik te horen dat er GEEN telefonische technische ondersteuning is voor Toshiba producten. Ik kan m weer ter reparatie aanbieden.
Gewenste Oplossing:
Als mijn notebook een goed werkende Windows 10 installatie heeft en normaal oplaadt (binnen 24 uur) en er technische support beschikbaar is in het geval van eventuele andere mankementen.
