Klacht: willen order niet laten annuleren

Saskia6 op 29 oktober 2021 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Stom genoeg had ik pas nadat ik de bestelling online gedaan en de bevestiging kreeg dat dit een wederverkoper van tickets is en heb direct een email gestuurd om de bestelling te annuleren zonder reactie.
De volgende dag een mail gestuurd en mij beroepen op uitspraak van de kantonrechter in Amsterdam, onder nummer NJF 2011/480 te vinden op rechtspraak.nl, met als datum uitspraak op 2 mei 2011. Hierin wordt gesteld dat een topticketshop en andere wederverkopers geen toegang tot een evenement verkopen, maar weder verkoper zijn van de tickets die toegang geven tot het evenement en daardoor zich hebben te houden aan de wet verkoop op afstand en het recht van annuleren geldt, mits je binnen 7 dagen je beroept op deze wet.

Ik wacht nog op reactie, maar wil graag de melding maken bij klacht.nl want ik lees uit meerdere verhalen dat Topticketshop zich weinig van de consument aantrekt en hoopt dat mensen opgeven. Dit gaat bij mij niet het geval zijn. (ja, ik had beter op moeten letten, echter dat betekent niet dat ik een bestelling niet zou mogen annuleren)

Dank voor jullie aandacht

bestelling geannuleerd en terugstorten van het totale bedrag (dus incl. de zgn. administratiekosten)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia6