Ondanks dat er nog kaarten genoeg waren bij de kunstlinie in Almere voor de voorstelling van Richard Groenendijk moest ik bij topticketshop 60 euro per kaart afrekenen ipv 23 euro. Er mag best verdiend worden maar dit is... Lees meer
Ik kocht kaarten via de Topticketshop voor de Musical Tina Turner op zondag 30-1-2022, 14.00 uur.
Door de coronamaatregelen werd deze voorstelling afgelast. Ik ontving een link waarop ik een nieuwe boeking kon doen. Opnieuw geboekt op 13-3-2022.
Helaas werd ik toen... Lees meer
Als niets vermoedende klant kocht ik twee tickets voor Cavalluna bij topticketshop omdat deze website kaarten aanbood voor deze paardenshow.
Ik ging ervanuit dat ik de normale prijs had betaald. Toen ik de tickets vervolgens via mail doorgestuurd kreeg stonden... Lees meer
Ik heb 2 tickets gekocht bij topticketshop voor het twee keer zoveel geld als bij het theater zelf. Ik kan deze datum niet meer door onverwachtse privéomstandigheden. Ik heb gemaild dat ik mijn geld terug wil aangezien ik 7 dagen... Lees meer
Wij hebben twee kaartjes gekocht voor Soldaat van Oranje. Deze kaartjes kregen wij pas 7 dagen vóór de voorstelling. Vandaag kom ik, bij het openen van onze mail, er achter dat de kaartjes niet op onze naam staan. Ook... Lees meer
In augustus, kocht ik 2 kaarten voor de opera Carmina Burana van https://www.topticketshop.nl/ - €89 per kaart plus €12,50 administratie kosten. Ik betaalde met mijn credit card. Begin november ontving ik de kaarten via email en 12 november, gingen... Lees meer
Ik heb bij toptickets 2 kaarten gekocht voor Soldaat van oranje. Wat blijkt nu, ik heb bijna €100,00 meer betaald voor dezelfde rang dan bij de site van Soldaat van oranje zelf. Ik vind dit bedrag schandalig!!!! Lees meer
Tickets besteld, veel te duur en nu niet te bereiken telefonisch en per mail. Echt zo erg dit, hard gespaard om met het gezin naar Daniël Arends te gaan. Lees meer
4 kaarten Kensington, totaal € 368,50. Totaal niks gehoord nu concert is geannuleerd. Op hun site wordt ook niks gemeld en staat nog steeds dat de kaarten 24 november worden toegestuurd. Lees meer
Naar aanleiding van een sterfgeval binnen onze groep kunnen wij helaas niet op 25 november gebruik maken van de tickets. Omdat de e-tickets al naar ons verstuurd waren, is dit bedrijf niet bereid onze tickets te annuleren. Zit je in... Lees meer