Klacht: Wat voel ik mij belazerd!!!!

ROAN op 26 november 2021 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Wij hebben twee kaartjes gekocht voor Soldaat van Oranje. Deze kaartjes kregen wij pas 7 dagen vóór de voorstelling. Vandaag kom ik, bij het openen van onze mail, er achter dat de kaartjes niet op onze naam staan. Ook zag ik dat de kaartjes 83,00 per stuk kosten. Dus 166,00 euro en daarboven op 12,50 eur aan administratiekosten. Wij hebben echter 119,00 euro pert kaartje betaald. Dat is bijna 75 euro meer voor dezelfde rang dan bij de site van het theater. Wij waren in de veronderstelling dat Toptickets het boekingskantoor was dat de kaartjes regelde voor deze voorstelling. Toptickets.nl koopt tickets op en verkopen deze met winst. Wij hebben morgenmiddag de voorstelling en hopen maar dat wij het theater in kunnen omdat er een ANDERE NAAM op de tickets staat.

Dat wij, als wij geen toegang krijgen tot de voorstelling, het volledige bedrag terug krijgen. Mogen wij de voorstelling wel bijwonen dan willen wij het verschil (75 euro) terug krijgen. Dat ze iets meer rekenen snap ik, maar dit vind ik schandalig.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ROAN