Klacht: wanprestatie / fraude

Lucas Roose op 24 januari 2017 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

per abuis eerst een klacht ingediend over onlineticketshop maar het betreft TOPTICKETSHOP
Ik heb voor mijn dochter 2 kaartjes voor het concert van drake op 20 januari gekocht.
het concert is verschoven naar donderdag 26 januari.
Dit is voor ons een onmogelijke dag.
ik wil het geld terug of kaartjes voor vrijdag.
dit heb ik aangegeven maar topticketshop geeft alleen het standaard antwoord dat ze zich beroepen op overmacht.
Het is helemaal geen overmacht want ze bieden zelf kaartjes aan op de site voor vrijdag 27 januari.
Topticketshop zegt dat ik de kaartjes zelf maar moet verkopen.
Ik kan dit niet en bovendien vind ik dat topticketshop dit zelf maar moet doen, immers ik heb geen kaartjes voor donderdag gekocht.
En met zich te beroepen op overmacht zullen ze mogelijk een hoop klanten kunnen afschepen, maar het is geen overmacht dus topticketshop is bezig met frauduleus handelen

Gewenste Oplossing:

als het geld wordt teruggestort of als er kaartjes voor vrijdag 27 januari gegeven worden

Beoordeling 4/10 star-2 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door