Klacht: TopTicketshop steelt mijn geld

D N op 25 november 2021 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

In augustus, kocht ik 2 kaarten voor de opera Carmina Burana van https://www.topticketshop.nl/ – €89 per kaart plus €12,50 administratie kosten. Ik betaalde met mijn credit card. Begin november ontving ik de kaarten via email en 12 november, gingen wij naar de opera in Den Bosch. Op de tickets was de prijs geprint – €59 per ticket en de locatie van de stoelen was erg slecht. Ik gemailde topticketshop voor een restitutie van de overbetaalde geld. Ze weigeren in te gaan op mijn verzoek om restitutie. Dat ik twee €89 plaatsen heb gekocht en kreeg twee goedkoper en minder leuk plaatsen met €59 op de kaart interesseert Topticketshop.nl helemaal niet.

Ik wil het bedrag van €60 Euro terug krijgen. Ik heb vriendelijk gevraagd en alle bewijsstukken overlegd maar ze weigeren.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D N