Klacht: opgelicht door Topticketshop

PELSERS op 24 mei 2024 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Ik heb via topticketshop een ticket gekocht voor Rob Scheepers Weerlicht in Parkstad Theater eerst in de klein zaal daarna werd de voorstelling verplaatst naar de groet zaal. Ik kocht 2 kaarten voor 98,00 samen en 12,50 btw dus samen voor € 110,50.
Je krijgt de kaarten pas heel laat en daardoor overzie je dat de originele kaarten slechts € 46,00 kosten. Dit bleek tijdens een controle bij het theater. Er staat een valse naam op het ticket. Betekent dat je dus eigenlijk OPGELICHT WORD DOOR TOPTICKETSERVICE. OPGELICHT MET VALSE NAAM EN VEEL TE HOGE BEDRAGEN. DUS WAARSCHUWING CONTROLEER JE BOEKINGEN WANT JE WORDT OP GELICHT DOOR TOPTICKETSHOP.NL VANDAAR DEZE KALCHT IK WIL MIJN TE VEEL BETAALDE GELD TERUG. EN DOE AANGIFTE VAN OPLICHTING.

Geld terug en topticketshop aanpakken en failliet laten verklaren wegens oplichting meerdere gevallen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

Reactie van de melder van de klacht PELSERS

3 weken geleden - OPLICHTING EN DE TICKETS 2 MAAL ZO DUUR VERKOPEN MET DAARBIJ VALSE NAMEN OP DE TICKETS IS VALSHEID INGESCHRIFTE EN OPLICHTING.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PELSERS